fredag 19. mars 2010

Sim Sala Bim!

Husker dokke desse rammene/speilet og messingpottene som eg skulle spraye for litt sidan?



















Sim Sala Bim, so vart dei slik :)


















Magisk? ;)
























Denne enkle svarte ramma vart grå, og jada.....
eg og har fått meg Keep Calm- plakat...(svake mennesker...;)













































Messingpottene fekk seg ein omgang med perlegrå spray, og vart med eit mykje finare i FjordHuset ;)
























Rammene og speilet fekk ny farge. No mangler det berre noko inni, og ein stad å henge dei :) Fine?

Det er heilt fantastisk kva litt spray kan gjere. Når eg går i bruktbutikkar og loppemarked ser eg alltid for meg om tingen kunne bli fin berre med ein anna kulør. Og det er ofte! Så er det berre å spraye, og det er fort gjort og får eit fint resultat. Enkelt, billeg og greit :)

Når eg var på matbutikken igår fann eg denne:
























Og den var så kul at eg faktisk ikkje kunne gå frå den :)

Eg veit at eg har kjøpestopp ;) Men denne var på matbutikken, og mat kan eg sjølvsagt framleis kjøpe.

Og etter mi meining er det som kan kjøpast på matbutikken innanfor matbudsjettet.
Det seier seg jo sjølv !!!?! ;)
























Hadde du klart å gå forbi den? ;)

Ha ei flotte helg alle saman!

Klem frå Bjørg :-)

Ps! husk Give Awayen min :)

8 kommentarer:

~Kristina~ sa...

Wow,ble jo helt "nytt" jo!:)
Kjempeflink du har vært:)
Hvor har du funnet den plakaten?:)
Herlige farger du har spraya i!

Ha en strålende fin helg:)

Bettum Villa sa...

Genialt, enkelt og kult. Skal virkelig ha det i bakhodet nå som loppa snart starter.

Klem Madelen

~Kristina~ sa...

Hvordan av beigefargene er det du har?:) Så på IKEA at det var en lys og en mørk:)
Er nok rimelig bestemt på og kjøpe ett sett til altså:)

Hehe,er nok så frekk jeg også, at jeg kan skrive ut, takk for tips;)

Randi sa...

Flirer her jeg sitter, selvsagt er det som kan kjøpes på matbutikken innenfor matbudsjettet:) Og mat er absolutt tillatt å kjøpe, kjøpestopp eller ei:) Knallbra resonnement!!!

Tinga du har spraya blei kjempefine, du kan virkelig å trylle:)

Ha en flott helg!
Klem:)

Jijji sa...

Så fint det ble! Utrolig hva man kan gjøre med spray og maling. Flink du!
Enig med deg når det gjelder matbudsjettet; alt er relativt;)
Ha en fortryllende helg!

Lille Frøken Jensen sa...

Så utrolig flott det ble:) Fine farger du hadde valgt. Likte godt plakaten din. Det spørs hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg kjøper en selv, men får liksom ikke bestemt hvilken farge jeg vil ha:)
Ønsker deg en fin HELG!

beate sa...

lekkert!
nydelig gråfarge!

god helg
klem beate

Fra huset i svingen sa...

De rammene ble knallfine :-D

Related Posts with Thumbnails