lørdag 27. mars 2010

Roser

Titter innom for å ønske alle
ein kjempeflott Palmelaurdag :-)
Her i Fjordhuset er det barnedåp som gjeld idag. Utruleg kva som må fiksast og ordnast før den store dagen i morgon!

Eg må vise dokke rosene eg nett har vore å henta hos blomsterbutikken.

Er ikkje dei nydelege?
























































Eg skal pynte med dei, ein og ein i fleire kvitvinsglas på bordet.



















Trur det må bli flott!



































No venter eg berre på å få det eg mangler i hus. Rart korleis det plutseleg viser seg kva ein har lite av når ein dekker til mange. Her mangla det både stoler, bestikk, glas m.m Då er det godt å ha Mamma i nærleiken, som låner ut det eg treng!


Håper å få lagt ut bilder av det ferdige bordet i morgon :-)



Ha ein strålande dag!

Klem frå (aldri så lite stressa) Bjørg :-)

7 kommentarer:

Randi sa...

Nyyyydelige roser, Bjørg! Ser for meg at det kommer til å bli et kjempeflott bord:)

Er mye som må ordnes til en barnedåp, ja. Litt stress og mas hører med, men så er det jo så koselig også:) Begge guttene er døpt i samme kirken som jeg blei døpt i, så vi har hatt begge våre barnedåper hos mamma og pappa. Veldig, veldig greit mht at de har kjempestort hus, og at utvalget av glass, bestikk og servise er så mye større der:)

Lykke til med de siste forberedelsene, og til lykke med den store dagen i morgen:)

Klem, Randi

Tovepia sa...

Lykke til, sier jeg! Har selv hatt alle slike selskap hjemme, såjeg vet det medfører en del arbeid;)
Men det blir såå fott med de rosene!
Klem fra meg;)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Helt nydelige roser, kan tenke meg at borddekkingen blir veldig vakker. ♥

Lykke til med dåp i morgen, kos dere ! ♥

Ønsker deg og dine en herlig lørdag ! ♥

Klem Anette

Fru Ruud sa...

Nydelige roser, bordet kommer til å bli kjempe fint i morgen!!! Vi hadde også var barnedåp hos mamma og pappa slik som jeg ser Randi også hadde. Vi hadde umulig hatt plass til så mange gjester i leiligheten vi bodde i da... Håper du får tatt bilder av bordet, gleder meg til å se!! Lykke til i morgen!!
Klem Annette

Lille Frøken Jensen sa...

Masse lykke til i morgen. Utrolig flotte roser du hadde fått tak i. Gleder meg til å se det ferdige bordet har en følelse på at det blir fantastisk:-)
Ønsker deg en forsatt fin helg
Klem fra Jorunn

Siv sa...

For en nyyyyydelig farge du fikk tak i på rosene ♥ lekre var de :)
Gleder meg til mange fine bilder av dåpen etterhvert ;)

Stress ned nå, alt går sin gang skal du se :) men jeg skjønner deg godt..hi hi, det er vel bare sånn vi er når vi vil ha ting i skjønneste orden ;)

Lykke til med dåp i morgen !


jeg ønsker deg og dine en riktig så god Påske !

Klem Siv ♥

Lev Livet Lett Lokki sa...

Jo de rosene var aldeles nydelige!
Jeg tipper at ditt bord ble strålende vakkert!!
Håper dåpsdagen blir fantastisk, alt godt ønskes deg og den lille ❥❥❥
Ønsker deg en strålende påske!
Klem Lokki

Related Posts with Thumbnails