onsdag 3. mars 2010

Pakke i posten :)

Eg var så heldig å vinne give away konkurransen til Linda med den nydelege bloggen Fru Lunas Drømmefabrikk. Snakk om nybegynnerflaks. Det er den første give away'en eg har deltatt i :-)
I dag fekk eg gevinsten i postkassa. Og gjett om det var stas! :-)





















































Eg fekk som vist over stjernepynt, hjertepynt og eit Green Gate håndkle. TUSEN TAKK IGJEN!
Gåva var midt i blinken for meg :-)
Bloggen til Linda er absolutt verdt eit (og fleire) besøk. Bruk linken over :-)

Vårkjensla er begynt å kome over meg...sjølv om det fortsatt er snø og kaldt ute. Men sola skin så ivrig på den blå himmelen, og det minner meg på våren som kjem.

Påskeliljene eg kjøpte på butikken istad hjelp og ;-)



































Ha ein fine kveld :-)

Klem :-)

6 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Nydelege ting du fekk♥ Eg og hadde ein del nybegynner flaks ang give waya...vann fleire stykker på kort tid, og det var kjempekjekt☺

Malia er fline på maling og slikt dei, skal ta å snakke litt med han ja, takk for tipset!! Ska vere veeeeeldig trygg på at det er greitt å bruke før eg tørr male flisene på badet..kan bli dyrt om det må takast att :o/

Du får kose deg med dei fine tinga du har fått du☺ Og påskeliljene☺ Idag har vore ein superfin vårdag med sol ja☺ ,,,eg bli meir og meir sikker på at vi må kjøpe oss markiser, sola er ganske sterk inn stovevindua...

Klem M♥

Fru Luna sa...

Oj, er pakken kommet frem allerede?! Den ble jo ikke sendt før i går... Men det var jo supert gjort av Posten da :)

Så bra at du likte tingene da. Er ikke bestandig så lett å kjøpe gaver til noen man ikke kjenner, men G.G. liker jo de fleste :)

Kan jeg låne det øverste bildet? Tenkte at jeg skulle lage et lite innlegg om hva som var premien i giveawayen min. Og selvfølgelig henvise dem over til bloggen din :) Men må først se om Kjeruben også har mottatt pakken da.

Kjøkkenet ditt er virkelig koselig, liker så godt de hvite hyllene dine. Og gaven ser ut til å passe godt inn ;)

Tusen takk for de fine ordene!!!

Klem Linda

Lille Frøken Jensen sa...

Så flotte ting du hadde vunnet, heldige deg♥
Nå la jeg meg til som følger,så slipper jeg å gå via,via. Jeg er jo her hver dag å leser.
Likte utrolig godt hyllene på kjøkkenet ditt.
Ønsker deg en fin kveld

Aashildsvilla sa...

hei..kjempefine gaver du har fått,syns de hjertene er så dekorative...klemm åshild

Fru Ruud sa...

Så heldig å vinne...kjempe fine ting!!! De passet rett inn hos deg!!
Ha en strålende dag!!
Klem Annette

Aashildsvilla sa...

hei..takk for hilsen på bloggen min..jeg har så lyst på lysekrone på soverommet men er nedstemt jeg åsså.mannen vil ikke ha det...uff..klem åshild

Related Posts with Thumbnails