fredag 5. mars 2010

Sjå kor eg skal...

..i sommar!!!!














I slutten av juli reiser vi til Winchester i England. Vi blir i alt 10 voksne og 5 unger som skal leige eit hus i nærheten av sentrum.

Etter å ha sikla på det mannen tok med frå England til Emmeline, søkte eg for moro skyld etter butikken i Winchester...og der var den!!!!

*Jubel i heimen*

Då skal eg fråtse i alt det fine butikk- kjeden har :)

Sjå berre her:








































Fine ting til Ariel og ;)










































Alle bildene er henta frå www.cathkidston.co.uk. 
Her kan du finne fleire flotte ting og tang du ikkje visste du hadde bruk for :)

Kjøkkenhyllene mine ville likt å pynte seg med desse!! 
Gleder meg veldig til å reise!! Kjekke folk å reise med, triveleg by og nydeleg hus å bu i..så det er ikkje berre pga butikken ;-) 
Ca 4,5 mnd igjen...kan ikkje vente!:-)

Ha ei fortsatt fine helg!

Klem :-)


5 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Lucku you!!!☺☺ Er vel bere å sette seg ned å lage ønskeliste då, hehe☺
Det blir nok ein fiiin tur☺

Klem M♥

Fru Luna sa...

Heldige du :) Jeg elsker å komme over ting jeg ikke visste at jeg trengte :P

God helg til deg og dine!

P.s Har ikke fått brukt bildet ditt ennå. Venter på å få bekreftet at den andre pakken også er kommet frem til mottaker...

Klem Linda

yesheimen sa...

Å så deilig det er med sånn gulrøtter, virkelig noe å glede seg til.

Ja den butikken hadde litt av hvert å by på, og er sikker på at du ikke kommer tomhendt hjem.
4,5 mnd går fort det, den som venter på noe godt.....

Vi skal til Gran Canaria om 5 uker, så jeg har også reisefeber, men ikke pga en flott interiørbutikk, men sol & varme. Trenger det etter denne lange tunge vinteren.

Ha en nydelig helg.

Klem Ann<3

Anne sa...

Hei og takk for koselig kommentar inne hos meg! :) Et nydelig hjem har du :) Jeg må selvsagt legge meg til som følger hos deg også og gleder meg til å titte innom igjen :) Ha en finfin helg!

Klem Anne

Aashildsvilla sa...

heia..så koseli ut den butikken...skjønner du gleder deg til å reise...ønsker deg en fin helg..klem fra åshild

Related Posts with Thumbnails