onsdag 31. mars 2010

God Påske ♥

Dei fleste i Blogglandia tek vel påskeferie no. Det blir nok litt stille på bloggen min eitpar dager og, sjølv om eg skal vere heime. Eg kjem garantert til å titte innom :)

Her i bygda kjem "alle" heim til påske. Dei som ikkje har hatt vet til å flytte heim (slik som eg hadde ;) 
Så eg håper på mykje moro og sosialt samvere :)

Så då vil eg ønske dokke alle ei super- duper- god påske! 

Til slutt må eg vise dokke nokre bilder frå min for tida,
blomstrande heim :)























































































































Eg må og nemne at eg og endeleg er blitt medlem av det store felleskap NIB.
Jippi!! :)

Påskeklem frå Bjørg :-)

10 kommentarer:

Precious Home sa...

God Påske!!!

beate sa...

hellu
så fine bilder!!

ønsker deg en god påske!

klem beate

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Goooooood påske☺
Kos deg med alle dei som ikkje har like mykje vet som deg, hoho☺☺

Klem M♥

Hulda sa...

Flotte bilder fra stua! Så nydelig den skjenken din var. Falt også for det flotte bildet av blomstene. Så koselig at mange kjente kommer hjem i påsken da! :) Kos deg.

Hos meg kommer det nytt innlegg i løpet av morgendagen. :)

Jijji sa...

Takk for koselig hilsen på bloggen min:) Min oppfatning er at man nesten ikke kan få for mye kake. Det er jo så godt! (Og jeg har inntrykk at du er flink til å trille turer, så det går nok bra med litt kake;) Scrappekvelder med venninner er veldig koselig! Anbefales!
Så koselig det er med blomter! Ser også at du har tekst på vinduskarmen - spennende idé... (Kanskje jeg stjeler den...;)

Ellers må du ha en super påske! Kos deg med venner og familie - og nyt tiden!

Påskeklem fra meg

P.S! Gratulerer med medlemsskapet i NIB!

Bettum Villa sa...

Gratulerer med medlemskapet i NIB. min forespørsel ligger fremdeles på vent :P, men håper også på positivt svar. Ha en flott påske!

Klem Madelen

PS: Holder trekningen i morra på give awayen. Klarer ikke vente lenger :P

Randi sa...

God påske til deg også, Bjørg! Synes det er veldig gøy at vi har fått kontakt igjen etter så mange år:)

Kose deg max i påska da, og hilse noen av de som ikke har hatt vett til å flytte tilbake:)

Klem til deg fra meg:)

Fru Ruud sa...

Nydelige bilder!! Kjempe skjønn farge på rosene. Kos deg masse i påska og nyt dagene med familien og de tilbakevennende utflytterne!
Gratulerer med medlemskap i NIB!!
Klem Annette

Bettum Villa sa...

HURRA! Du vant emaljeboksen.
Sjekk ut bloggen for nærmere info.

Klem Madelen

MissMette sa...

Koselig blogg du har :) mange flotte detaljer. Ønsker deg en fortsatt fin påske. Klem fra Mette

Related Posts with Thumbnails