mandag 29. mars 2010

Kosepledd:)

For nokre dager sidan såg eg eit heklepledd på bloggen til Marny Alice.



Det var forelskelse ved første augekast! 
Eg plukka opp mobilen i ein fei, og ringde søstra mi som bur i meir sentrale strøk.
"Skal du tilfeldigvis på Spar Kjøp?" spurde eg ho med mi finaste stemme.
"kva du skal ha no då?" var svaret
  (ho er sikkert litt lei av sånne telefoner frå meg for tida ;)



Ho skulle ikkje på Spar Kjøp, men tok seg ein tur for mi skuld. 
Snilde søsta! :) 
Tusen takk!!




Så no er eg den heldige eigar av dette flotte heklepleddet frå Spar Kjøp. Jippi! :)
Har du det og slik av og til? 
Du ser noko du berre ha?




Det var ei god investering. 
Berre 229 kr og akkurat passe tjukt å tulle seg inn i,
 no når det blir varmare i veret.




Eg er nemleg avhengig av å ha pledd over meg når eg ligg i sofaen. 
Same kor varmt det er, må eg liksom krype under pleddet. 
Det er så kosleg, 
og eg føler meg nesten naken uten :)

No skal eg sjå TV..under det nye fine pleddet mitt ;)

Ha ein strålande kveld!

Klem frå Bjørg :-)

10 kommentarer:

Sofie sa...

Det var et nydelig teppe! Jeg har en plan om å hekle et slikt selv Det er et laaaaangsiktig mål da :)

Håper du har en kos kveld under pleddet ditt!
Klem fra Sophie Mari

Tovepia sa...

Vet nesten ikke hva jeg skal si; var på sparkjøp idag og kjøpte garn og sitter her og hekler ruter selv...og så koster det 229 kr ferdig????
Det var lekkert, og det er en skitjobb å hekle det, så godt du kjøpte det;)
Klem fra meg;)

yesheimen sa...

Gratulerer, pleddet fra Sparkjøp har jeg sett på flere blogger, og det er helt nydelig. Friske farger, riktig lekkert.

God påske.
Klem Ann<3

lisje astrid's husblogg sa...

Ah!Sååååååå nydeleg det var da♥♥
Å ja da!har det slik stadig vekk...Berre MÅ ha!
Kos deg masse under ditt vakre pledd♥
Klem frå Astrid☺

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Hærmegås, hihi☺ Gratulere med nytt pledd, det er herleg å tulle seg inn i ja☺ Hippipleddet som min kjære kalla det då han plutseleg oppdaga eit nytt pledd i sofaen her istad..☺

Og ja, eg har sett FB sida til gjenbruksbutikken☺

Klem M♥

Lykkeliten sa...

Så fint! Sikkert deilig å kose seg i foran tv=) ALTFOR ofte skjer det at jeg ser noe jeg MÅÅÅ ha;-) Det er så mye fint over alt for tiden!
Vanskelig å holde seg unna...

Ha en fin kveld=)

Jijji sa...

Jepp, jeg kjenner til den følelsen: må-ha-det! Jeg digger også tepper. Har et stort utvalg av tepper som jeg bytter på. Kan ikke få nok av dem. Nå ønsker jeg meg noen nye vårtepper. Har også en drøm om å lære meg å hekle sånne tepper selv... Men det blir nok ikke i år. Så må nok kjøpe dem;)
Kos deg under teppet ditt!
Klem

Bettum Villa sa...

kjempe fint teppe... Jeg så det også på den bloggen og tenkte DEN vil jeg ha, men i lilla! MEN fortsatt raka blakk :P

Klem Madelen

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Det pleddet er bare helt nydelig ! ♥ Elsker fargene og kunne helt klart tenkt meg et selv. ♥

Her har det vært travelt, så derfor litt laber blogging. Både mannen min og resten av barna ble syke her selvfølgelig, så det har vært en søvnløs natt. Heldigvis er det litt roligere i dag. ♥

Nå skal jeg lese innlegget om dåpen ders for det har jeg ikke fått gjort enda. ;)

Goklem fra Anette

Anonym sa...

So snilde søste ekje det mange som har....hehe;)

Related Posts with Thumbnails