søndag 14. mars 2010

Søndagspussel..

I dag har eg pynta ytterdøra litt. Med kransen eg kjøpte for litt sidan, og eit velkommen- skilt som hang der frå før :)




































Som de ser er våren langt frå komen hos oss endå..her ligge snøen endå (kom faktisk meir i natt) Men det drype frå taket fordi snøen smelta i hvertfall. Våren er på veg! 




































Ytterdøra vår synast eg er veldig fin. Den er nok orginal frå då huset var bygd i 1948. 
Døra har fine utskjæringar.
















Dessverre har vi opplevd i vinter, at ho lek som ei sil ;) Det er rett og slett hol rett igjennom den. Og gangen har vore eit is- hus! Så vi må nok skifte døra til neste vinter. Men skal nok finne eit lurt bruksområde til den. Kastast skal den hvertfall ikkje :-)

I dag har eg desse spraye oppgåvene foran meg :)




















Dei har mange fine detaljar som eg trur blir finare i kvitt :)
















♥♥♥

I dag kjem Ariels Pappa heim for ein friperiode, så då får vi nok fart på litt prosjekt i huset håpa eg :)
Mykje eg har lyst å gjere. Men ting tar som kjent TID! ;)

Ha ein strålande søndag!

Klem frå Bjørg

6 kommentarer:

Hulda sa...

Flott dørkrans! Virkelig ei ytterdør det stod respekt av. Flotte utskjæringer. Så artig å spraymale da, regner med vi får se resultatet etterhvert.

Randi sa...

Så koselig krans! Og utrolig flott inngangsdør da! Skjønner godt at du vil beholde den og bruke den til et eller annet:) "Is-hus" høres kjent ut, den første vinteren vi bodde i huset her var det nesten varmere ute enn inne...
Ha en fin kveld!
Klem, Randi:)

Lone sa...

Hei Bjørg!
Kjempe flott blogg du har!!
og mange spennande prosjekt på gang...=) flink!!
Ser ut til at dåkke har fått dåkke eit flott hus!
Hilsen Lone=)

Love Peace Pionies sa...

for ei nydelig dør!! synd at den lekker...
koselige bilder utfor huset. var fin den kransen
klem

Maren sa...

Eg blir skikkelig inspirtert av bloggen din:)Kjempe fint!Har lik type krans med velkommen skilt i, veldig fornøgd med den:)Gleda mg til å sjå neste prosjekt ferdig:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Til Lone og Maren :)
Tusen takk! Kjekt at dokke lika den:)
Klem frå Bjørg :-D

Related Posts with Thumbnails