torsdag 25. mars 2010

Og vinneren er...























Då er dei heldige vinnerane trekt :)
Det var 51 søte deltakerar som ville ha til saman 120 lodd :)

Eg skreiv ut 3 eksemplar av kommentarlista, og klipte ut så mange lodd som den enkelte skulle ha.
Dei vart bretta saman og plassert i brødkorga vår ;)























Min kjære trekte ut vinnerane 


Og det vart:


Tam ta daaaaaa!!! ;)


1.plass Kristina med
Kristina's interiørdrømmer


2.plass Mona med  Lykkehjemmet
3.plass Anette med Hvit Romantikk


Gratulerer så mykje til dokke alle tre!
Alle med kjempefine blogger som er verdt mange besøk :)
Gevinstane skal eg sende ved første anledning, så snart de gjer meg adressa dokkas! ;) Send meg gjerne ein epost:)

Til dokke andre tusen takk for at de ville vere med, og lykke til neste gong :)


























Klem frå Bjørg :-)



13 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

HÆ?????!!!!! Vann eg ikkje????!!!!

Neida, berre tulla☺☺

Gratulere til vinnarane☺

Klem M♥

Hvite tulipaner sa...

Grattis til vinnerene!
Bedre lykke neste gang;)
Klemklem

Anonym sa...

Grattis til vinnerne :) :)
klem Susi <3 ;)

Lykkehjemmet sa...

Jippi!!
Tuuussennn taaakkkk!!
Jeg er kjempe glad:)
Klemmer til deg!!
Mona

beate sa...

heldige vinnere som får den flotte premien!

ønsker deg en fin kveld

klem beate

♥ Linnie ♥ sa...

Gratulerer så mye til de heldige vinnerne :D

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Så utrolig gøy, første gang jeg har vunnet i en giveaway ! ♥ Tusen takk, nå ble jeg hoppende glad her ! ♥ Sender deg adressen ved første anledning. Spennende med en overraskelse i posten ! ♥

Ha en herlig kveld videre Bjørg ! ♥

Stor klem fra Anette :)

Fru Ruud sa...

Gratulerer til vinnerne!!
Åååå, du har fått deg sånn en Green Gate duk/serviett som jeg ønsker meg.... MÅ kjøpe!!!
Klem Annette

Randi sa...

Gratulerer til de heldige! Er nok litt rammet av en av de syv dødssyndene nå, men det overlever jeg vel;)
Ha en toppers dag!
Klem:)

Randi sa...

Jeg tar utfordringen:)

~Kristina~ sa...

Har jeg vunnet??!! Det er første gang i mitt liv jeg faktisk har vunnet noe!

Tuusen hjertelig takk!!:)

Du skal få mail fra meg NÅ!
Igjen,tuusen takk, you made my day!!:D

Ha en strålende helg og påske!:)

Sofie sa...

Gratulere til vinneren! Jeg skal kjøpe meg noen vinger når jeg får lønn - de er bare såå herlige!!
God påske og god helg!!

Gina sa...

Gratulerer så mye til den heldige vinneren:)

Og takk for hyggelig kommentar inne hos meg :) Så kjekt at du vil følge meg :)

Ha en fin helg:)
klem

Related Posts with Thumbnails