onsdag 10. mars 2010

Eg har fått...



ein flotte Award frå Annette med den koselege bloggen Fru Ruud

Dette set eg stor pris på :)) Veldig kjekt! 

Denne skal eg gje vekk til 12 andre bloggera som eg synast fortener den :) 
Og det er jammen mange der ute som har flotte og inspirerande blogger. 

Eg har valgt å gje den vidare til dei flotte jentene bak bloggane;


Her er instruksane ;) In Englandsk ;P


The sunshine blog award i awarded to bloggers whose positivety
and creativity. Inspire other in the blogworld. The rules for accepting
the award are:

1. Put the logo on your blog or whitin your post
2. Pass the award to 12 bloggers
3.Link the nominees whitin your post
4.Let them know they recieved this award by commenting their blogs
5.Share the love and link to the person from who you recieved the award from

 Til slutt vil eg takke desse bloggejentene for inspirerande og kjekke innslag i kvardagen 

Ha ei god natt alle saman! Sov godt 

Klem :-)

2 kommentarer:

Aashildsvilla sa...

hei vennen..tusen takk for awarden..setter kjempe stor pris på den...klem fra åshild

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Tuuuuuuusen takk for awarden☺ Det var jammen kjekt!!! vart i godt humør av det fine award bilde☺
Ska lage eit award innlegg seinare☺

Klem M♥

Related Posts with Thumbnails