mandag 15. mars 2010

Ny hylle :)

I dag har eg fått den nye hylla på veggen :) Og det var denne som kom over kommoden min. Takk for gode råd ;)



































Det er så kjekt med hyller. For her kan ein variere i det uendelege ;) Eg har valgt å la det vere slik, for ei lita stund i hvertfall ;)























Bildet av hendene til meg og Ariel er komen i ei gammal kvitspraya ramme. Synast det vart så fint, og det blir eit kosleg minne :)























Hylla har pynta seg med Lykt frå Nille, kopp frå Green Gate, Bokstav (frå interiørbutikk på Gullgruven i Bergen) og Sink- hjerte frå IB Laursen.













































                     ♥♥♥



No er det litt over 1 mnd sidan eg starta å blogge. Og eg ser til min store overaskelse at eg snart har nådd 1000 besøkande :) og har fått den æra å ha 23 flotte følgera :)
Eg veit at dette er ikkje så mykje samanlikna med andre i Blogglandia ;) Men for meg er det stort! Synast det er så kjekt at noken "gidd" å lese innlegga mine :)

Tusen takk for det :)


Dette må sjølvsagt feirast med ein Give Away (som tradisjonen er i blogge- verda, har eg skjønt ;)
Eg kjem tilbake med meir informasjon i morgon :)
Følg med, følg med :)

Ønsker dokke alle ein strålande mandag! :)

Stor Klem frå Bjørg :-)

9 kommentarer:

åshilds villa sa...

hei bjørg..nydeli hylle,dem er veldi dekorative..det blei rå fint..klemm åshild

Randi sa...

SÅ FIIIIINT D BLEI!!!! Flinke deg:) Veldig koselig med bildet av hendene deres.
Klem, Randi:)

Fru Ruud sa...

Ble kjempe fint med hylla!! Du er flink å få det til!!! Rammen du spraya ble kjempe fin med bildet av hendene deres!! Utrolig koselig å ha!
Likte ytterdøra deres, men skjønner at den ikke er særlig god hvis den lekker. Du får finne på noe annet smart å bruke den til!
Blogging er jammen gøy!! Og det hjelper jo selvfølgelig å se at en ikke er aleine der ute!!
Ha ei fin uke!
Klem Annette

Hvite tulipaner sa...

Kjempefine detaljer!

Gratulerer med 1000 besøkende,telleren min har også nettopp passert 1000:)
Jeg har en liten give away som du kan være med på hvis du vil:)
Klem

Presious Home sa...

Takk for kommentar! La meg til som følger for her var det mye fint!

ha en fin uke!

Miss Mette sa...

Hei, kom over bloggen din nå i kveld... Kjempekoselig blogg med mange flotte bilder. jeg la meg til som følger, for her vil jeg titte innom igjen :o) Ønsker deg en flott dag. Klem fra Mette

Fru Luna sa...

Kjempefint :) Gøy at du nærmer deg 1000 besøkende!!

Klem Linda

Hvit Villa sa...

Så fine bilder! Og ja, jeg ble veldig glad når rosetten dukket opp :-) Det er sånne ting som gjør det spennende å restaurere gammelt hus! Klem til deg.

åshilds villa sa...

go kveld..ser det står carpe diem på bordet du har pusset opp..vet du hva det ordet betyr?tenkte å male det på ei ramme,men finn ikke ut betydninga..klem åshild..

Related Posts with Thumbnails