lørdag 20. mars 2010

Middagsbesøk!

I går hadde vi foreldrene og bror min på middag- besøk.























Mannen lagde Shepherds pai og eg laga sjokolade mousse, også hadde vi litt raudvin i glasa ;)























Så eg måtte sjøvsagt knipse litt bilder :)























Middagen var litt på sparket så eg mangla både servietter og friske blomster..























Det fekk ikkje hjelpe :) Vi hadde stearinlys og god stemning ;)























Middagen var kjempegod! Shepherds pai er eit lag med lapskaus, eit lag med potetmos og ost på toppen gratinert i ovnen.























Eg arbeider no med saken å få kvite trekk til stolane mine, håper dei på IKEA passer ;) Det hadde blitt sååå fint!! :)

Neste helg skal bordet pyntast i rosa ;) Då skal Ariel døypast. Serviettane er på plass, middag og rosa roser er bestilt ;) Vi gleder oss :)

Ha ei flotte helg vidare :)

Klem frå Bjørg :-)

Pst....Give Away ;)

4 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koseleg☺

Slik eg ser stolane dine trur eg dei trekka passa. Eg målte høgda frå toppen av stolen og ned til gulvet-mine er 98cm. Mine er litt breiare oppe enn dine, men eg fekk dei på-so eg er 100% sikker på at dei passa til dine stola!
Kjem til å bli kjempefint!!☺

Klem M♥

Precious Home sa...

Ha en fin lørdagskveld!

mittliv75 sa...

Hei..
Koselig med middagsgjester:o))
Lykke til med forbredelser til barndåp..
Klem

Jijji sa...

Middagsselskap er alltid koselig!
Sender deg en award med ønske om en fortsatt fin helg!
Klem

Related Posts with Thumbnails