fredag 5. mars 2010

Endå ein, faktisk to...

..pakker i posten :)
Etter at eg flytta på landet, har eg vore veldig god kunde på diverse internet- butikker. Shopoholiker som eg er ;) I dag fekk eg TO pakker. *Lykke*

















Wall- stickers frå Panduro, og trehjerter som skal dekorerast...























..og siste Stieg Larsson filmen. Elsker både bøkene og filmane!

Filmen blir laurdagsunderholdning, men wallstickersane kom i bruk med ein gong. Er ikkje av det tålmodige slaget, nei ;)
Krakken som eg fann i kjellaren til foreldra mine, har fått seg eit par omganger med Skagen- måling og pussepapir. Med eit wallstickers vart han reint fine synast eg ;)


















Slik såga han ut før..


















Kommoden som vart kvit for litt sidan, har og fått eit wallstickers..




























































Pynten eg vann i giveawayen til Fru Luna har og fått plass her :)

Også har eg eit problem du kanskje kan hjelpe meg med?


































Eg klarer ikkje å bestemme meg for kva eg skal ha over kommoden..

Lure litt på å ha ein bildevegg med mange forskjellige kvite rammer og svart/kvitt bilder i, 
eller eit speil, eller ei hylle med knagger som eg kan henge forskjellig i.
Hmmm!? valgets kvaler...
Kva syns du? Har du eit bedre forslag vil eg gjerne høyre :)

Ha ein flott dag vidare!

Klem :-)

6 kommentarer:

Aashildsvilla sa...

heia..å den komoden blei nydeli,og krakken åsså.utruli ka litt maling kan gjøre med gamle ting..hold på me å male et gammelt bord fra oldeforeldrenes tid,og ser jo no at kansje det blir tekst på det når det er ferdi malt..får masse inspirasjon av bloggen din...klem fra åshild...

Aashildsvilla sa...

hadde vært fint med et speil i romantisk stil over komoden..

Fru Ruud sa...

Så gøy med pakker i posten!! Kunne tenke meg slike wallstickers selv også, må visst ta turen innom og bestille!! Liker alle forslagene du har til å ha over kommoden, passer nok fint med alt så det er bare å ta et valg... Vanskelig er det!!!
Ha ei god helg, kos deg med filmen! Har enda ikke fått kjøpt den men håper å få gjort det i morra så jeg også har litt lørdagsunderholdnig!!
Klem Annette

Lille Frøken Jensen sa...

Det er gøy å få pakker i posten nesten litt mer spennende enn å gå i butikken:)
Fine ting du hadde kjøpt. Jeg har ikke sett den siste filmen men nå må jeg jo sannelig gå å kjøpe den:)
Ønsker deg en fin helg!

Fru Luna sa...

Bra du fikk brukt stjernen til noe fornuftig ;) Veggpynt synes jeg er skikkelig vanskelig... Har mange tomme vegger her hjemme!
Klem

Bettum Villa sa...

Jeg stemmer for en hylle av et slag som du kan henge ting i OG hvite rammer. Kan aldri få nok av no godt :P

Related Posts with Thumbnails